פתרונות אריזה יצירתיים - עיצוב גרפי הכולל הדפסה מקצועית!

פתרונות אריזה

פתרונות אריזה – אריזות מעוצבות

פתרונות אריזה – כבר כולם יודעים שלאריזת המוצר יש ערך מוסף מאוד חזק ברמה השיווקית. ולאלו ששואלים מבניכם מדוע, התשובה מאוד ברורה! זאת משום שלמראית עין הדבר הראשון שרואים הוא את האריזה של המוצר ואיתו יש את המגע הראשוני בין הלקוח למוצר שלכם.אם האריזה תהיה קשיחה בצבעים כהים כנראה שהיא תשדר X ותדבר לקהל יעד X, אם היא תעוצב בצורה רכה ונעימה בצבעי ורוד אז בהכרח היא תדבר יותר לקהל יעד Y ותדבר בשפה זו לקהל היעד המכוון, לכן חובה עליכם לשים דגש בקהל היעד שלהם, לבחון דברים כגון מה הייתם רוצים שיקבלו, איזה רושם ראשוני (שלא יחזור) תרצו לשדר לקהל הלקוחות שלכם..

שם המשחק הוא לבלוט!

בעיצוב אריזה כמו בכל תחום צריך וחשוב להתבלט! אתם לא באמת יודעים היכן ימקמו את המוצר שלכם וישנם הרבה פרמטרים משתנים בשטח, לכן כל שעליכם לעשות הוא פשוט לעשות. קחו את המוצר שלכם לשלב הבא, הבליטו את המוצר ע"י צבעים עזים ומסר קליט, צבע חזק או הבלטה אשר תבדל אתכם על פני המתחרים שלכם. במקרה הנ"ל מותר לחשוב מחוץ לקופסה!

788-200-2-פתרונות_אריזה

פתרונות אריזה יצירתיים – לחשוב מחוץ לקופסה!

על מנת לסייע לכם ליצור אריזה מקצועית, אשר תהיה מספקת עבורכם ויותר חשוב עבור הלקוחות שלכם נפתחה מחלקת האריזות של בית דפוס איילון. לפני כל פרויקט שנכנס אנו מבצעים brainstorming (סיעור מוחות), יושבים וחושבים על קונספט, ובונים הצעה ועיצוב ייחודי עבור המותג והמוצרים שלכם.

ישנם פתרונות אריזה במספר מישורים, לדוגמה בחשיבה על נוחות השינוע של המוצר ממקום למקום. נניח לדוגמה והמוצר מועבר בתנאים בעייתיים (קפיצות/טלטול), ייתכן שיהיה צורך לחשוב על עיצוב אריזה אשר יהיה מותאם כגון אריזה מתחברת לאריזה, או שנתפסת לאריזה שמתחתיה, אם בחבור קליק בין האריזות או בלחיצה קלה לשם חיבור בין האריזות.

על מנת לעזור לכם לעצב ולמצוא פתרונות אריזה יצירתיים ונכונים עבורכם, אנו נבקש שתספרו לנו קצת על המוצר שלכם, מי הם המתחרים שלכם, בכדי שנכיר קצת יותר את השוק שלכם..נבקש שתספרו לנו מהם הבעיות שיכולות לצוץ בשטח, דברים שליליים איתם אנו צריכים להתמודד ולמצוא פתרונות, מה הם הטעויות שעשו המתחרים שלכם וכיצד נוכל להביא ערך מוסף של שיקולי עיצוב שהמתחרים שלם לא שמו דגש עליהם וכד'.

לאחר שמכירים את ההבדל בין אריזה לאריזה ועם הניסיון של הזמנת אריזות במפעל קרטונים, מתחילים במציאת פתרונות אריזה יצירתיים ומקצועיים אשר יתנו את המענה הנכון ללקוח ולכם כבעלי החברה. אחד היתרונות בהתייעצות עם חברת דפוס איילון הוא שאנו "סוחבים" על גבנו את הניסיון שלנו בתחום עם מעל ל 20 שנה של פעילות בתחום ההדפסה והעיצוב, לנו הניסיון העשיר בעבודה עם סוגי קרטונים שונים לאריזות ועוד..

על מנת לחסוך בכסף ומאמצים מיותרים יש לבצע את העיצוב בצורה נכונה ולמצוא פתרונות אריזה יצירתיים. יש הרבה סגנונות ועיצובים ושאלת השאלות היא כיצד אתם מבדלים את עצמכם מהמתחרים? האפיון של הפתרונות הקיימים משתנה מלקוח ולקוח ועל כן יש לעשות שימוש נכון בפתרונות שיתאימו למוצר שלכם ולא לבצע עיצוב מאולץ אשר אינו מתאים למוצר שלכם, לא בגודלו ולא באופי העיצוב שצריך להיות.

קבלו מספר אריזות וסגנונות או פתרונות אריזה שחשבתם עליהם אבל לא העזתם לשאול:

אריזות יצירתיות למוצרי מזון: מוצרי מזון כגון חפיסת שוקולד, אורז ואפילו פסטה לדוגמה, צריכים להיות פרודוקטיביים. הם צריכים להיפתח בצורה קלה ופשוטה לשמר את המזון שיישאר סטרילי וייסגר בצורה הרמטית על מנת שלא ייכנס אוויר, על האריזה יהיה לשדר שהמוצר בריא וטרי (גוונים ירוקים וכחולים יכולים לתרום לזה) ואילו שקיפות מסוימת באריזה יכולה לתרום לנושא "השקיפות המלאה" שהלקוח לא ירגיש שקנה חתול בשק.

אריזות למגזינים או עיתונים: לרוב בעלונים יש את הבעיה שהרוכש הפוטנציאל רוצה לרכוש אבל הוא מעיין במגזין ולאחר מכן מחליט לא לרכוש אותו, זאת מכיוון שהוא ביצע הצצה לתוכן המגזין. לכן הפתרון לכך מאוד פשוט, אריזה אשר נותנת תחושה יוקרתית למגזין ומאפשרת לקרוא רק תמצית קטנה של תוכנו של המגזין, הדבר מניע לפעולה ומייצר סקרנות של הרוכש הפוטנציאל והסיכוי לרכישת המגזין גדל.

אריזות לתחומי התרופות או בשמים ואופנה –  אם מדובר במוצר תרופות, בשמים או אופנה עליכם לשדר יוקרה, דמיינו לכם מוצר כמו בושם או סבון עם אריזה שאינה מעוצבת ולא מושקעת מבחינה גרפית. פתרונות האריזה זה לא רק לחשוב על הריח או טיבו של המוצר אלא גם על התחושות אותם תרצו להעביר למשתמש במוצר עוד לפני פתיחת האריזה, לכן יש לעצב בצורה מתאימה ויוקרתית מוצרים מסוג זה.

788-200-פתרונות_אריזה

לסיכום, חשוב שבשלב בניית המוצר תחשבו על כל המעטפת, על היצירתיות בה תוכלו לעשות שימוש בעיצוב האריזה, יש מספיק פתרונות אריזה שנוכל לשלוף לכם בתהליך כולו, אך חשוב מראש לחשוב על הקונספט והשלכותיו.

 

  לקבלת הצעת מחיר