פולדר הוא אוגדן, מעין תיקיה עם כריכה המסוגלת לאגד בתוכה דפי מידע, קטלוג וחומרים פרסומיים אחרים. פולדר מעוצב הוא מוצר שיווקי אידיאלי לשימוש עבור אנשי שיווק ומכירות המגיעים לפגישות עסקים, בכנסים ואירועי יחצנות בהם נעשה מאמץ לגייס לקוחות חדשים ועוד – שכן הוא מסייע ביצירת רושם ראשוני חיובי ועשוי להקנות לכם תדמית מכובדת, מקצועית ורצינית.

הנה מספר דוגמאות למקרים בהם כדאי שיהיה לכם פולדר מעוצב:

  • הצגת מוצר קיים או מוצר חדש בפני הלקוחות הפוטנציאליים
  • פגישה עסקית חשובה עם לקוחות, ספקים או משקיעים פוטנציאליים
  • חלוקת מידע וחומרים שיווקיים בתערוכות, כנסים, ימי עיון או סדנאות
  • חלוקת תעודות סיום לימודים בבתי ספר או מוסדות אקדמיים

רוצים פולדר מושלם? אין בעיה!

הדפסת פולדרים מעוצבים בעזרת בית דפוס הוא תהליך פשוט למדי, במסגרתו אתם צריכים לקחת בחשבון את הנושאים הבאים:

א. תוכן הפולדר – נהוג להכניס לתוך פולדר מסמכים שונים, בהתאם לאופיים של העסק והסיטואציה. תוכלו למשל לשים בו דפי מידע, קטלוג מוצרים, מחירון, צילומים וכדומה. קיימים גם פולדרים הכוללים מספר כיסים המיועדים למסמכים וכן חריצים שאליהם ניתן להכניס כרטיסי ביקור או תקליטורים.
בהקשר זה ראוי לציין שתי אפשרויות משנה: האחת היא ליצור פולדר מעוצב ומרהיב הכולל תוכן קבוע כפי שתואר לעיל, אותו אפשר לחלק ללקוחות, ספקים או משקיעים, או להשתמש בו למטרות הצגת העסק או מוצרים שונים שוב ושוב.
אפשרות שניה היא ליצור קלסר מעוצב שמהווה כריכה בלבד וניתן להחליף את תוכנו בהתאם לסיטואציה הנדרשת או לאופי הלקוח. כך תוכלו לחסוך ולהשתמש באותה כריכה מספר פעמים.

ב. גודל וצורת הפולדר – קיימים פולדרים בגדלים שונים ואף בצורות שונות, והדרך לבחור מביניהם היא לשקול את נוחיות השימוש ואת הצורך בבידול. כלומר, מצד אחד כדאי לבחור בפולדר שיהיה נוח לשימוש, גדול, מרווח, בדרך כלל מתאים לדפי A4. מצד שני… זה מה שכולם עושים, אז למה לא להתבדל, להיות שונה מהם? למשל, תוכלו לבחור בגודל שונה במעט, וכך להתבלט על המדף של האדם שקיבל את הפולדר.

ג. עיצוב גרפי – מעצב מנוסה יוכל להפוך את הפולדר העסקי שלכם ליצירת אמנות של ממש: מושכת את העין, מרהיבה, מרשימה ומיוחדת, שתעורר באדם שמחזיק את הפולדר את הרצון לפתוח אותו ולגלות מה יש בפנים.
מומלץ לשלב בעיצוב את הלוגו של בית העסק, שורת סלוגן (אם יש) ופרטים ליצירת קשר: טלפון, כתובת מייל, עמוד פייסבוק וכדומה. אם יש לכם בקשות מיוחדות, זה הזמן לבקש מן המעצב: ציטוט בעל משמעות רלוונטית, שימוש בגימור מיוחד, חיתוך צורה מסוימת, הבלטת חלק מהטקסט באופן תלת מימדי שניתן למישוש וכדומה. לאחר מכן המעצב ישתמש בידע המקצועי שלו על מנת לעצב את הפולדר באופן מיטבי: לשם כך הוא עשוי לנסות להתאים את עיצובו למיתוג הקיים של העסק, אולי לשלב בו אלמנטים חדשים על מנת לרענן את תדמית החברה, וכמובן להשתמש באופן מושכל בתמונות, בצורת הגופנים וכדומה.

ד. זה הכל! ברגע שהגדרתם את הפולדר שאתם זקוקים לו ונתתם הוראות לבית הדפוס, כל מה שנותר הוא להחליט כמה פולדרים אתם רוצים – ולהמתין שהם יהיו מוכנים.

לסיכום, הדפסת פולדרים מעוצבים היא הכרחית עבור בתי עסק המבקשים להגדיל את סיכוייהם ליצור רושם ראשוני מוצלח. בעזרת פולדר שיהיה לא רק נאה ומרשים אלא גם שימושי, תוכלו לשפר את האופן בו אתם נתפסים על ידי לקוחות או משקיעים פוטנציאליים כבר ברגע בו תפגשו אותם, לעיתים אפילו מבלי לומר מילה.

  לקבלת הצעת מחיר