זו הסיבה שמומלץ להשקיע מחשבה יתרה בהפקה של הקטלוג: ככל שתשקיעו בו יותר, כך הוא ימלא את תפקידו באופן אפקטיבי יותר.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת הפקת קטלוג

על מנת שהקטלוג שלכם יהיה איכותי, מקצועי ויסייע לכם להשיג את מטרותיכם בצורה אופטימלית, מומלץ לשים לב לנושאים הבאים:

  • חישבו על הקטלוג כעל השקעה לעתיד, ולא כעל הוצאה הכרחית. קטלוג איכותי וטוב ישרת אתכם לזמן רב וישמש אתכם על מנת לגייס לקוחות לעסק, ולכן כדאי להגדיר מסגרת תקציב נדיבה על מנת להפיק אותו.
  • הקפידו להיעזר אך ורק במעצב גרפי מנוסה. אנשי מקצוע אשר עברו קורסי לימוד גרפיקה וצברו ניסיון בעיצוב קטלוגים, הם ההבדל בין קטלוג טוב לבזבוז של זמן וכסף. מעצב מנוסה יוכל לייעץ לכם לגבי שילובי צבעים, הבלטה של אלמנטים מסוימים על פני אחרים, יחס בין תמונות למלל וכדומה.
  • ועם זאת, היו ביקורתיים כלפי עבודתו של המעצב. בקשו לראות תיק עבודות בטרם תשכרו אותו, ובהמשך בחנו את עבודתו בעין ביקורתית. שימו לב שהעיצוב שלו אינו מאפיל על המוצרים, אלא מבליט אותם ואת הטקסטים שלצידם, אם יש כאלה.
  • שלבו בקטלוג אך ורק תמונות טובות ואיכותיות של המוצרים או השירותים שלכם. אם התמונה איננה מעולה – אל תתפשרו עליה. מומלץ לשכור צלם מקצועי על מנת שיצלם את כלל התמונות בקטלוג, ובשום אופן לא להשתמש בתמונות שצילמתם בעצמכם בסמארטפון.
  • סוג הנייר שעליו יודפס הקטלוג חשוב גם הוא, שכן רוב הקטלוגים אינם חד פעמיים אלא עוברים בין כמה ידיים אשר מעלעלות בהם אינספור פעמים. לכן כדי לבחור בנייר איכותי וקשיח, על מנת שיהיה עמיד בפני התקמטויות ובלאי.
  • יתרון נוסף של נייר איכותי הוא איכות ההדפסה: התמונות ייראו טוב יותר כשהן מודפסות על נייר שכזה, עם רזולוציית צבע טובה ובאיכות גבוהה.

לסיכום, זכרו: קטלוג מודפס מעין תעודת זהות של העסק. ככל שהוא יהיה מעניין יותר, מעוצב יותר ועם גימור איכותי ומוקפד, כך האפקטיביות שלו תגדל.

  לקבלת הצעת מחיר