אריזות קרטון למוצרי מזון, אפייה ועוד..
[spacer height="20px"]
אריזות קרטון למוצרי מזון – קונים עם העיניים ורוכשים עם הלב
אריזות קרטון למוצרי מזון – כמה פעמים שמעתם את המשפט הבא? "יש לך עיניים גדולות" אז אם הרמתם ידיים או גבה בשילוב חיוך כאות להסכמה אז רצוי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אנו בית דפוס איילון מאמינים ויודעים שהעיניים של הלקוחות שלכם קונות הכל, ואילו השיקולים לרכישה ההם אינם התקציב כפי שכולנו נוטים לחשוב, או לצורך אמיתי למוצר…אלא יותר פסיכולוגי. ואנו כאן על מנת לספק ללקוח את הצורך הפסיכולוגי של הלקוח.
מוצרי מזון רבים יושבים על המדפים, מה הסיכוי שבעצם את המוצר שלך הלקוח יבחר? האם יש דרך מתאימה שיכולה לגרום לו לרצות דווקא את המוצר שלך מבין כל המוצרים המקבילים ו/או המתחרים? תתפלאו, אבל כן! לצערנו במאמר זה לא נוכל לגעת בכל התורה והמידע ונרחיב המאמרים הבאים קצת יותר לעומק וניתן סודות שיווק נוספים. על מנת לקבל כיוון כללי ניגע בנקודות ההחלטה לעצם הושטת ידו של הלקוח הפוטנציאל ולגורמי ההחלטה שלו לשקול את המוצר שלכם ולא של המקביל/המחרה, אז קבלו מספר תובנות שיש לנו בארסנל הקיים..
בעידן מודרני של היום ורווי מוצרי הצריכה חובה לבדל את אריזת המזון שלך מאחרים
אנו יוצאים מתוך הנחה שבתחום מוצרי המזון יש תחרות גדולה אל ליבו של הצרכן הסופי ולכן כל אמצעי בכדי לגרום לו "להיתקע" על המוצר שלכם הוא כשר (כל עוד זה במסגרת החוק כמובן). בעבר בכל סוגי מוצרי המזון היה שני מותגים לכל היותר, הרי שהיום ישנם עשרות מתחרים בארץ ובחו"ל המייצרים את אותו המוצר בשינוי קל, ההבדלים אינם משמעותיים בתועלת מול המחיר וגם במאפייני מוצר המזון.
דוגמא: דמיינו לכם את מחלקת הספגטי בסופר הקרוב אל ביתכם, על המדפים יושבים לכם אריזות מפלסטיק בצבע כתום/אדום כשבעצם יש שקיפות מסיימת על האריזה ורואים את המוצר עצמו. ואילו מנגד דמיינו לכם אריזה אחת מבצבצת ובולטת אשר לא הולכת ע"פ הנורמה של עולם הספגטי ומגישה את המוצר שלה בצבע אטום ואין יכולת לראות את המוצר, האפשרות היחידה היא ע"י תמונה איכותית שצולמה ע"י צלם מקצועי ואשר אינה משאירה סימני שאלה, אלא רצון עז פשוט להתחיל לאכול את הספגטי.
דוגמא נוספת: שימו עצמכם מול מדף הלחמים, כל סוגי הלחמים הם בשקיות פלסטיק אטומות או מוגשים ללא אריזה כלל. תשאלו את עצמכם את השאלה מה היה קורה אילו הלחם היה ארוז באריזת קרטון יוקרתית, האם הייתם רוכשים..או לפחות מרימים גבה ותוהים מי חשב על העיצוב או על הגשת הקונספט הזה של אריזה ללחם אשר עד היום היה בתפיסת העולם שלכם כמוצר מזון רגיל ובסיסי.
הדרך והחשיבה צריכה להיות מחוץ לקופסה
ציטוט של אלברט איינשטיין, "זה שהולך בעקבות ההמון בדרך כלל לא יעבור את ההמון. זה שהולך לבד כנראה ימצא את עצמו במקומות שבהם איש עוד לא היה." אז כפי שניתן להבין מהציטוט את הדרך של כולם רצוי להשאיר לכל המתחרים, בואו ניתן עומק וחשיבה יצירתית ששוברת מוסכמות על מנת לתפוס את הלקוח בצורה חכמה ונכונה ועם זאת שתתאים לרוח המותר ולאופיו, לערכי החברה ולמותג.
דוגמאות לחשיבה יצירתית, חשבו מחוץ לקופסה ותיצרו אריזות מוצר אחרות כמו,
- מוצר בצבע שונה
- רמז לסוג המוצר ללא תמונה
- תמונה אבסטרקטית שממחישה את המוצר אך ללא צילום המוצר עצמו (לדוגמא במחלבות גד יש את התמונה של הסבא ללא המוצר וכן הלאה)
- אם המוצר ארוז בשקית (בתנאי שאינו נוזלי) תחשבו להיות הראשונים שמייצרים אריזה מקרטון
- אם המוצר שלכם בסיסי וזול הפכו אותו למעניין ע"י שבירת מוסכמות…בצבעי האריזה שישדר יוקרה גם אם המוצר עממי (זה בהחלט יכול לתת לכם נקודות זכות לבקש כמה שקלים יותר במחיר הסופי לצרכן)
עיצוב אריזות קרטון עובד מוכר יותר מאריזה ללא מיתוג!
יש שאומרים שדברים איכותיים מגיעים באריזות מעוצבות, אנו מסכימים עם זה וכנראה שגם אתם אך לשם ההבנה חשוב לדעת שנעשו מחקרים רבים בנושא המסבירים את ההתנהגות של הצרכנים במעמד ההחלטה לקניית מוצר מזון או כל מוצר אחר, כל זאת על מנת להבין מהם המניעים שלו אשר גורמים לו לבחור את המוצרים שהוא בחר על פני מוצרים אחרים ושונים מאלו שבחר על אף ולמרות שהם דומים בתכונותיהם, הניסויים שנעשו הם על מוצרים באותו המחיר ובין המגוון הרחב של הגורמים להחלטה לרכישה נמצאות, ההיבט החזותי/גרפי מקום עליון בהחלטות לרכישה צרכנית.
הגורמים העיקריים והחשיבות הרבה לעיצוב אריזה ממותגת בצורה מקצועית הם,
- כאשר אתם רוצים לבלוט ולבדל את עצמכם מול 7001 מוצרים או מתחרים שונים
- כאשר אתם רוצים לתת ערך מוסף אחר מהמתחרים, לדוגמא אם כל המתחרים אורזים את המוצר בפלסטיק, או בניילון/שקית
- כאשר אתם רוצים לשמור על המוצר מפני פגיעות על מנת שלא ימעך
- כאשר אתם רוצים לעשות גימיק שיווקי (ראו לדוגמא את תנובה אשר ביצעה אריזת קרטון)
אנו בית דפוס איילון מכירים בעובדות ובחשיבות הגדולה שיש לעיצוב אריזות הקרטון למוצרי מזון. לכן אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את המחלקות השונות עם מיטב אנשי המקצוע הקיימים בעולם הדפוס והפקת אריזות, על מנת שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר עם המוצר האיכותי ביותר עבורכם וע"פ הצרכים.
חברת דפוס איילון מתמחה בהפקות דפוס, ייצור והדפסה של אריזות קרטון מכל הסוגים, בכל הגדלים, מאריזה מורכבת ועד אריזה פשוטה, מצבע בודד ועד 4 צבעים. כמו כן ניתן לקבל שירות גם עם הפקות למתקני תצוגה לנקודות מכירה. יש ברשותנו את היכולת ליישם את מגוון השיטות לחיתוך, לייצור והדפסה המתקדמת ביותר, על מנת להבטיח את השירות והתוצר הטוב ביותר עבורכם, במטרה לענות לצרכים המותאמים למידותיכם.
לקבלת הצעת מחיר עבור אריזות קרטון למוצרי מזון לחצו כאן