הדפסת לוח שנה

לוחות-שנה

הדפסת לוח שנה

הדפסת לוח שנה ככלי שימושי ולא רק למציאת תאריכים…אתם יכולים להשתמש במוצר הזה למיתוג עסקכם ולהגדלת מאגר הלקוחות שלכם, או ליהנות מתמונות משפחתיות מהחופשה האחרונה שלכם ואפילו להזכיר לכם מתכון אהוב לכל עונה. בעזרת סטודיו לעיצוב גרפי של איילון, נעצב את השנה שלכם עם לוח שנה תלוי, שולחני או מגנטי.

ברוב המקרים אם איש המכירות והשיווק בחברתכם ישב עם לקוח בפגישה ויסיר לו על המוצר שלכם, אחרי שעה הלקוח כבר ישכח את הפגישה ואת הערכים אותו איש המכירות דאג לשדר. תפקידו של איש המכירות הוא להזכיר ללקוח אחרי כ 24 שעות מיום המפגש את מהות הפגישה ותוכנה, ראו את לוח השנה שתפיקו ותשאירו על שולחן הלקוח כ”מזכירן” אישי, אשר “מנדנד” בחיוניות ובאלגנטיות ללקוח שאתה קיים, משדר את הערכים עליהם איש המכירות דיבר וכשאיש המכירות שלכם יעשה את הטלפון ללקוח.

הדפסת לוח שנה, הדפסה של לוחות שנה

היתרונות בהדפסת לוח שנה לעסק:

  • מתנת give away שאף עסק אחר לא יסרב לה
  • “מזכיר” אישי שמחזק את איש המכירות שלכם
  • לוח שנה לעסק פותח דלתות, יזכרו אותך בפגישה הבאה
  • אפשר ורצוי להעביר את המסרים וערכי המוסף של חברתך

זכרו– לא במקרה יותר ויותר חברות מדי שנה מדפיסות לוח שנה עסקי, זוהי דרך נפלא להטמיע את הערכים והשירות הטוב שאתה נותן ללקוחותיך

היתרונות בהדפסת לוח שנה של הטיול המשפחתי:

  • הזיכרונות הטובים ביותר של הטיול המשפחתי נגישים לכם
  • ניתן לשמר את לוח השנה ולהכפילו במספר עותקים, לדוגמא לוח שנה אחד לבית ולוח שנה נוסף למשרד
  • ניתן לכתוב זיכרונות ע”ג כל תמונה, ממו אשר מציין את העיר בה ביקרתם וכמה נעה צחקה באותו היום…

זכרו – את לוח השנה המשפחתי והאישי שלכם תראו קרוב לוודאי במהלך היום מעל ל-5 פעמים, אין יותר חשוב מכך שתישאר פינה חמה בליבנו בעיקר בסביבת העבודה. גם השנה בית דפוס איילון עומדת לרשותכם המחלקה הגרפית לעיצוב והפקה של לוחות שנה, עם קריאייטיב מנצע ויכולות טכניות להתמודד עם כל דבר אנחנו מוכנים ומזמינים אתכם להתנסות בקו המוצרים המגוון והרחב שלנו מתוך כוונה לתת מענה לצרכים האישיים שלכם.

כל בעל עסק גדול כקטן צריך לחשוב על השיווק שלו, עם הניסיון הגדול שיש לנו בתחום הדפוס ובפרט בתחום הדפסת לוחות שנה אנו שמחים להגיד שהדפסת לוח שנה עושה את העבודה, את זה אנו מודדים בצורה של סטטיסטיקות של לוחותינו אשר מגדילה משנה לשנה את כמות הזמנות לוחות השנה ובעקבות ההזמנות שנעשות וגדלות מדי שנה. חברת דפוס איילון מתמחה בשירותים השונים הבאים והקשורים לעולם הדפוס, עיצוב והדפסת ספר משלב של הרעיון ועד הוצאתו לאור, הדפסת קטלוגים, הדפסה של פולדרים, כרטיסי ביקור, הדפסת חוברות מגזינים ועוד..

אנו יכולים לספק עבור הלקוחות שלנו הפקות ועיצובים ייחודיים ללוחות שנה או לבצע הדפסה של לוח שנה ע”פ דרישתו של הלקוח.

Save

Save

Save

Call Now Button לקבלת הצעת מחיר