עיצוב פולדרים איכותיים זו לא מילה גסה!
עיצוב פולדרים – עיצוב הפולדר הוא חלק מתהליך של המיתוג של חברתכם והנו כלי חיוני לעסק או להעברת מסר כלשהו בתחומכם, הפולדר יכול לשמש אותך מספר רב ולטווח הארוך, תלוי כמובן מהיא הכמות שהדפסת. לפולדר יש את הקסם שלו, הוא נותן תחושה כשהלקוח מקבל אותו של “חברה”/עסק מסודר, נותן ביטחון אם מקבלים מאיש מכירות את הפולדר, ברמה הפסיכולוגית כנראה שזה גם נכון, אם חברה השקיעה בעיצוב גרפי ומחשבה במיתוג /קונספט והדפיסה כמות גדולה או קטנה של פולדרים ואנשי המכירות שלה מסתובבים עם הפודרים ולא “מתקמצנים” ומחלקים אותה לכל מאן דבעי אז כנראה שמדובר בחברה רצינית, לפחות זוהי הנחת הדעת של רוב אלו שמקבלים פולדר מהודר ליד.
הרעיון של הדפסת פולדר ושיווקו הוא לתפוס אותך מבחינה פסיכולוגית וע”י צבעים וטיפוגרפיה יפה, במטרה למשוך אותך על מנת שתפתח/י את הפולדר ולגרום לך להתעניין בחברה או במוצר כלשהו, בשירותי החברה או במה שמנסים להעביר.. לשם ההשוואה וההבנה אילולא הפולדר איש המכירות היה עושה פגישה ושולח הצעת מחיר במייל בלבד, דבר זה יכול להתאים אם מדובר בהצעת מחיר עבור מכרז או הצעת מחיר של “שגר ושכח”. אך כשמדובר בהצעת מחיר שנדרשת בה פגישה או ישיבה עם אנשי צוות נוספים יהיה יותר נכון שאיש המכירות יגיע עם פולדר ובו יהיה מלל קצת על אודות החברה, הערכים שלה, מספרי טלפונים ליצירת קשר, אימיילים ואתר הבית, כמובן גם לוגו חברה בצורה בולטת.
דמיינו לעצמכם את איש המכירות יושב אתכם מעל לשעה, מסביר על המוצרים/שירות שלו ובעצם לאחר שהוא עוזב לא רק ששכחתם את שמו אלה גם שכחתם מה הוא הציע לכם בהצעת המחיר, על אלו מפרטים הוא דיבר בפגישה וכמה זה יכול לעלות לכם, כנראה שאם זה קרה באמת, אז אתם אפילו לא תטרחו לפנות אליו. אך מה היה קורה אם איש המכירות היה משאיר לכם פולדר מקצועי, עם לוגו חברה, כתובת אתר האינטרנט של החברה בה הוא מועסק, טלפון ישיר אל איש המכירות בצורה בולטת ואפילו עם כרטיס ביקור שנכנס לכיס בפולדר, הצעת מחיר מסודרת בתוך הפולדר עם הסבר מדויק של המוצרים או השירות עליו הוא דיבר בפגישה. קרוב לוודאי שהייתם פונים אליו במידה והוא היה רלוונטי, הפולדר נגיש, מולכם ויושב על השולחן, אין בעמת סיבה למעט ההתנגדויות העסקיות שיש לכם להתקשר ולראות איך אפשר לעבוד יחד.
אז כבר ציינו שהפולדר מעיד על חברה מסודרת, מאורגנת, נותן גם את התחושה שהחברה בעלת ניסיון עשיר מקצועית וכשאתה מגיש כאיש מכירות את הפולדר אתה מרשים את הלקוחות שלך ומשאיר חותם מרשים של חברתך ושלך כאיש מכירות, בעולם תחרותי של היום זהו מצרך חובה לכל עסק, לפניך היו עוד הרבה ואולי יהיו עוד רבים שיתנו הצעת מחיר שתתחרה בך, למה בדיוק שהלקוח הפוטנציל יזכור אותך? לרוב מקבלי ההחלטות יבקשו “לישון על הצעת מחיר לילה או שניים” ולכן עליך לתת את המרחב ללקוח בכדי להגיע למסקנה בצורה שאינה בכוח ומושכלת, ראו את הפולדר ואת עיצוב פולדרים כמשהו הכרחי וחובה, זהו הרגע בדיוק שבוא הינך לא אקטיבי אלא הופך לאקטיבי סמוי בעזרת הפולדר,
דברים הכרחיים כשאתם ניגשים להפיק ולעצב פולדרים:
- יש למלא בכל מקרה את תכני החברה
- לכתוב בתמצית מהם שרותי החברה או מוצריה
- מומלץ להפיק ולעצב גם כרטיס ביקור על מנת לשלב אותו בפולדר ולהכניסו לכיס שנמצא בחלקו הפנימי של הפולדר