עיצוב קופסאות קרטון: תכנון מדויק עבור תוצר מושלם!
עיצוב קופסאות קרטון עושים בקפידה. את תכנון ועיצוב האריזה יש לעשות בתשומת לב ברמת המילימטר. בזכות היכולת שלנו ברמת העיצוב הגרפי והאפשרות שלנו לבצע את העבודה של עיצוב קופסאות קרטון במלואה כולל הדפסה, הגימורים וההשבחות. יש לנו את היתרון לביצוע הפרויקט שלך. יש לנו בדפוס איילון למעלה מ־20 שנה של ניסיון בתחום ההדפסה של אריזות קרטון. ניסיוננו העשיר מלמד שחשוב שהשפה הגראפית של האריזה תדבר באותה השפה הגרפית של החברה. הן ברמת המיתוג והן ברמת הגימור של קופסת הקרטון המעוצבת.
לצורך עיצוב קופסת הקרטון יש צורך להשקיע בתכנון ועיצוב מיתוגי נכון. זאת בטרם ניגש לשלב ההפקה של קופסאות הקרטון אותם תרצו להזמין. לטובת הדפסה של קופסאות קרטון בית דפוס איילון פתחה מחלקה מיוחדת אשר מתמחה בתחום זה. הן ברמת העיצוב והן ברמת ההפקה למוצר המוגמר. יש לנו את מיטב אנשי המקצוע המוכנים בדיוק בשביל הפרויקט שלך. תן לנו להדריך, לייעץ ולתת לך הכוונה מקצועית ביצירתיות ומקצועיות. אנו פה בשבילך.
מהי התועלת של עיצוב אריזות קרטון?
בעידן המודרני שכולל תחרות והרבה מאוד מוצרי צריכה בכל תחום אפשרי. הצורך שלנו לתפוס את ליבו של הצרכן הפוטנציאלי שלנו הוא גדול. בעבר התחרות הייתה הרבה יותר קטנה. לשם ההשוואה על כל לקוח התחרו 2 בתי עסק. היום מדובר בעשרות בתי עסק שמתחרים אחד בשני. בתחומים תחרותיים מאוד מדובר אפילו במאות עסקים המתחרים האחד בשני. בכדי שבסופו של דבר יגיעו ללקוח הקצה, השיטות לתפוס את ליבו של הלקוח מאוד ברורות. שיווק, שיווק ושיווק.
על מנת לשווק את העסק שלך אתה צריך להיום שם!
בכדי להיות "שם" אתם צריכים לבדל את העסק שלכם מהמתחרים שלכם, זה נמדד בשירות אותו אתם נותנים, במחיר וגם בעיקר במיתוג והנראות אותה אתם משדרים לקהל הלקוחות שלכם. עיצוב אריזה גרפית ואיכות הקרטון, שקית או כל דבר אחר אשר עוטף את המוצר הוא הכרחי לעסק שלך וצריך להיעשות בצורה מקצועית ונכונה. לא סתם אומרים דברים טובים מגיעים באריזות קטנות, אנו נוסיף לכך
נעשו מחקרים רבים בנושא של התנהגות הצרכן בשלבי מעמד הרכישה, על מנת להבין את האינסטינקט שלו אשר גורם לו לבחור מוצר כזה או אחר, ישנם מספר גורמים אשר גרמו לו להחליט במודע או לא במודע, אחד מהן היא המחיר, האחרת היא זמינות המוצר ונגישותו (במילים אחרות המיקום של המוצר על המדפים) ואילו הדבר המכריע הוא בפן החזותי של המוצר, ז"א העמידו את אותו המוצר במספר מקומות בצבעים שונים, צבעים בגוונים של אפורים וצבעים זועקים ומעוצבים בצורה ויזואלית מושכת ושאינה סולידית, נחשו איזה מוצרים נלקחו יותר מהמדפים? ניחשתם נכון, את הבולטים והמעוצבים יותר, זו בדיוק כוחה של אריזה, עיצוב קופסאות קרטון מכריע מהרגע הראשון של המפגש של הלקוח ועד ההחלטה שלו לרכוש את המוצר.